Okružno takmičenje iz istorije 2012. god.

Okružno takmičenje iz istorije održaće se 21. aprila, sa početkom u 10h.

Takmičenje će obuhvatiti gradivo za osnovnu školu i to:

V razred – 1. Stari Istok, 2. Stara grčka, 3. Helenizam, 4. Stari Rim, 5. Istorijski izvori – V 

VI razred – 1. Evropa i Sredozemlje u ranom srednjem veku, 2. Srbi i njihovo okruženje u    ranom srednjem veku, 3. Evropa u poznom srednjem veku, 4. Srpski narod i njegovi susedi u poznom srednjem veku, 5. Istorijski izvori – VI

VII razred – 1. Uspon Evrope (Evropa od kraja XV do kraja XVIII veka), 2. Srpski narod pod stranom vlašću od XVI do XVIII veka, 3. Doba revolucija, 4. Novovekovne srpske države Srbija i Crna Gora do međunarodnog priznanja 1878. god., 5. Istorijski izvori – VII

VIII razred – 1. Svet krajem XIX i početkom XX veka, 2. Srbija, Crna Gora i Srbi u Habzburškom i Osmanskom carstvu od Berlinskog kongresa do I svetskog rata, 3. Prvi svetski rat i Revolucija u Rusiji, 4. Srbija i Crna Gora u Prvom svetskom ratu, 5. Svet između I i II svetskog rata, 6. Jugoslovenska kraljevina, 7. Drugi svetski rat, 8. Svet posle II svetskog rata, 9. Istorijski izvori – VIII

Izvor: Društvo istoričara Srbije “Stojan Novaković”

Zbirku istorijski izvora možete preuzeti na ovom sajtu pod kategorijom: “Istorija”.

34 mišljenja na „Okružno takmičenje iz istorije 2012. god.

  1. Irena,da li je tacna informacija da je okruzno takmicenje iz istorije pomereno na 22.april zbog probne mature?

    • Ne znam ništa o tome. Proveriću. U svakom slučaju, 22. aprila je okružno takmičenje iz biologije. Mislim da sam negde pročitala da će učenici 8. razreda koji idu na takmičenje iz istorije polagati 28. aprila.

    • Da, sad sam, pre 15min videla… :( Zaista tužno kako se uopšte usuđuju da se igraju sa našim trudom. Kontaktiraću sutra Ministarstvo prosvete i nauke, pa ću vas obavestiti o svemu…

    • Na sajtu Obrazovnog centra sam pročitala da je u OŠ “Nikolla Tesla” u Vinči. U svakom slučaju, vaša škola bi trebala da doobije zvanično obaveštenje.

  2. zbog probnog prijemnog da li ce se takmicenje iz istorije odrzati 21 ili 22 aprila

  3. Hoce li na okruznom takmicenju iz istorije VIII-og razreda biti Jugoslavija u drugom i posle drugog svetskog rata ili samo svet i evropa posle i za vreme Drugog svetskog rata?

  4. Inace 22. april se blizi….uffffff,imam tremu,a bas sam ucio :))))….zelim svima srecu :) Pozrdrav!

    INACE SATNICA JE POMERENA I POCINJE U 14H REKLA MI JE NASTAVNICA!

  5. Kako sam prilicno nezadovoljan danasnjim takmicenjem, negde svoje nezadovoljstvo moram da podelim. Elem, test za II razred strucnih skola je bio pun gresaka, tj.resenja, a ono sto je najgore jeste to da su clanovi komisije i pregledali testove po tom netacnom kljucu, prethodno ga neproverivsi. Kad su liste objavljene, i kad su vidjeni neverovatno losi rezultati (niko od 25 ucenika nije imao 90%), ucenici su reagovali i ukazali na profesorima na greske, ali od toga nista nije bilo, jer su samo priznali da su pogresili sto nisu kontrolisali kljuc, ali se stvar na tome zavrsila. Meni priznanje ne treba kad su mi zakinuli 7 poena i ne mogu da se takmicim u daljem rangu. Ne znam da li je ovo ona obrazovna reforma o kojoj se vec prica godinama

    • Cestitam na tome! I ja bih bio treci da su se clanovi komisije potrudili da ispune svoj zadatak onako kako treba.

  6. Zdravo! godina sam gimnazije. Učestvovao sam u maju na republičkom takmičenju iz istorije i bio 7 mesto. Zanima me da li sam oslobodjen opštinskog takmičenja iz istorije ove školske godine? Poz

    • Nisam sigurna… Pokušaću da se raspitam. Znam da je prošle godine bilo reči o oslobađanju učenika školskih takmičenja (za osnovne škole).

Ostavite komentar

