Opštinsko takmičenje iz matematike 2013. god. za učenike osnovnih škola

matematika 2

Testovi i rešenja sa opštinskog takmičenja iz matematike 2013. god. za učenike osnovnih škola:

Opštinsko iz matematike 2013. – testovi i rešnja (III-VIII)

Testovi i rešenja preuzeti su sa bloga http://zadaci.wordpress.com/ u JPEG formatu, ali sam ja, radi lakšeg pronalaženja testova, sve testove “spakovala” u jedan dokument.

58 mišljenja na „Opštinsko takmičenje iz matematike 2013. god. za učenike osnovnih škola

  1. da li mozete da mi kazete na kom sajtu bih mogao da vidim rezultate sa opstinskog takmicenja u cacku 2013 iz matematike???

      • Gledao sam i to vise puta,da, skola ima sajt ali nije azuriran vec 3 meseca, pa mi taj sajt nista ne znaci, u svakom slucaju hvala!!

      • Ne bih se bas kladio da je 60 poena… pogledajte pravilnik
        Odredi se broj ucenika pa se onda “podvuce crta” tj. broj poena koji obezbedjuju “prolaz” se tek tada utvrdi

        • Moguće… Ali sam sigurna da se kod nas u školi uglavnom uzimalo 60 poena, eventualno koji poen niže. Prag prolaznosti svakako zavisi od generalnog rezultata, jer ukoliko je test bolje urađen, prednost imaju učenici koji su imali najveći broj bodova.

          • Naravno,
            Znaci da moze biti u nekim Okruzima jedan prag a u drugim drugi.
            Tj. princip je da se odredi da prolazi, recimo, sto ucenika… I onda se vidi gde je to sa stanovista bodova.

  2. da li je moguce da dete cetvrtog razreda koje je osvojilo 87 poena na opstinskom takmicenju iz matematike ne ide dalje?

  3. Da li možete da mi kažete gde mogu da se žalim na rezultate opštinskog takmičenja 2013? Moja ćerka je 5 razred i dobila je na opštinskom takmičenju 73 boda. Treći zadatak gde se traži najveća površina kvadra je uradila tačno, a priznali su joj tu samo 5 bodova.

    • Žalbe se podnose komisiji koja je pregledala zadatke. Učenica može da traži na uvid svoj rad i podnese žalbu ukoliko smatra da je oštećena, ali je to najbolje učiniti istog dana kada se održalo takmičenje.

    • To je, izgleda, bio cest slucaj sa tim zadatkom…
      MOja cerka je u istoj situaciji…
      Zalbu sam podneo i dobio odgovor da je to kljuc.. tj da je trebalo uraditi SVE mogucnosti da bi se dobio maksimalan broj bodova.
      A po meni, je kljuc sasvim drugaciji tj da ukoliko neko uradi tacno zadatak (sa validnim objasnjenjem) onda maksimalan broj poena, ako je uradio donekle onda oni medjupoeni…
      Trazio sam pismeno obrazlozenje i rekose da cu ga dobiti sutra…
      A, inace, taj treci zadataka je bio u vezi zapremine koju nisu ucili i koja nije u programu za V razred…

      Itd.

      Sta ste vi uradili?

      • Problem i jeste u tome kako članovi komisije “gledaju” na rešenja. Ja sam pre par godina imala sličan problem, jer sam tačno uradila zadatak, ali na način koji se razlikuje od onog u ključu. Međutim, u ključu lepo piše: “Priznati i maksimalnim brojem bodova vrednovati svako tačno rešenje koje nije u ključu”.

        • To omogucava da neko ko ne resi zadatkom postavljeno pitanje a “stigne donekle” u resavanju ima znatno vise bodova od onoga ko je resio.
          A pitanje kljuca je u odnosu na konkretan slucaj bilo da se priznaje tacan odgovor ali nije bilo onih “medjukoraka”…
          PO tumacenju Drustva matematicara to je pogresno ali su oni ostavili da o tome resavaju lokalne komisije.
          Ja sam dobio odgovor da ako bi se priznao maksimalan broj poena onda bi bili osteceni, mozda, oni koji se nisu zalili…
          Zvuci cudno ali je tako.
          Inace na tom, trecem zadatku su rezultati katastrofalni (ili bar veoma losi) svuda, pa treba dobro preispitai razloge.
          Ili je pitanje bilo nejasno ili je bilo nekmpatibilno primenjenom “kljucu”

          • Takodje sam i ja 5. razred i ja sam ostecena za 3 i 5 zadatak,jer peti mi je ispao tacan rezultat,a nisu mi priznali.

  4. Da li prolazim na okruzno sa osvojenih 45 pojena na opstinskom ako sam osmi razred.
    matematika

    • Koliko ja znam, prag prolaznosti sa opštinskog na okružno iz matematike u svim školama je 60 bodova, tako da se verovatno nisi plasirala na gradsko takmičenje.

      • kod nas niko nije imao 60 bodova a ovi moji drugovi sa 52,48 su prosli aza mene je rekla da cu najverovatnije proci

  5. dete cetvrtog razreda je na opstinskom takmicenju iz matematike osvojilo 87 poena a 5 je mesto,da li treba da ide dalje?Posto u toj skoli kazu da idu dalje samo prva tri mesta.Totalno je neregularno jer nelogicno je da sva cetri mesta pre mog deteta su deca skole u kojoj je odrzano takmicenje a prvo mesto ima 97 poena jer nikada nisu pustili dete sa sela da im predstavlja opstinu ma koliko je dete dobar matematicar uvek su isla njihova deca,radi se o opstini Varvarin.

    • Koliko ja znam, prag prolaznosti je 60 poena za sve razrede i svi koji su prešli taj prag imaju pravo da se takmiče na okružnom takmičenju. Međutim, ukoliko je test generalno dobro urađen, u tom slučaju prednost se daje učenicima koji su imali najveći broj bodova. Konsultujte se sa školom ili eventualno Društvom matematičara Srbije.

      • Irena, mislim da nije svugde i za sve razrede ista granica. Ne znam zasto je to tako, ali kad je matematika u pitanju nisu svugde ista pravila, bar sto se prolaska sa opstinskog na okruzno tice. U sestom razredu sam poslednji put isla na takmicenje iz matematike, upravo iz tog razloga. U manjim mestima u unutrasnjosti su prolazila deca recimo sa 50 bodova, a meni je u Beogradu trebalo 70.Nije isto pravilo kao kod srpskog jezika. Tu prolaze svi sa istim brojem poena, sto je po mom misljenju korektnije.

        • Kod mene u školi je stiglo obaveštenje da se sa 70 poena prolazi,tj. sa 70 poena prolaze deca koja su 4. razred,

  6. Koliki je min broj bodova za osmi razred opstina vozdovac za prolaz na gradsko iz matematike? Kada ce biti zvanicno objavljeno? Hvala

  7. Zdravo, ja sam iz opštine Golubac. Da li znaš sa koliko poena se prolazi na okružno, ja sam imala 60 i peti sam razred. Gde se održava okružno, u kojoj školi, moja nastavnica još uvek ništa ne zna.

    • Okružno takmičenje se održava u OŠ “Dositej Obradović” u Požarevcu, tako sam bar čula. Mislim da je prag 60 poena, tako da si verovatno prošla. Trebalo bi da u školu stigne dopis iz Društva matematičara sa spiskom učenika koji su se plasirali na okružno.

    • Verovatno jeste. Moguće je da će prag biti oko 80 poena za VI razred, ali ipak treba sačekati da objave prag na sajtu DMS.

  8. Je l` moze neko da mi kaze gde ce se odrzati okruzno takmicenje iz TIO za 7 razred…(opstinsko je bilo odrzano u Josanickoj Banji)

    • Test ukupno vredi 100 poena, svaki zadatak se boduje sa po 20 poena. Obično je za prolazak na okružno potrebno 60 poena, ali se prag može spustiti u zavisnosti od generalnog plasmana.

  9. Da li se sa 80 poena na opštinskom takmičenju iz matematike prolazi u sledeći krug?
    U pitanju je 3. razred.

    • Mislim da se za III razred okružno takmičenje uopšte ne organizuje. Tako je bar bilo kad sam se ja takmičila. Pogledajte propozicije takmičenja za osnovne škole na sajtu Društva matematičara Srbije.

Ostavite komentar

