Okružno takmičenje „Književna olimpijada“ 2013. god. za učenike VII i VIII razreda osnovne škole

srpski jezik 3

Okružno takmičenje „Književna olipmijada“ za učenike VII i VIII razreda osnovnih škola održaće se 16. marta, sa početkom u 10h.

Prolaz na okružni nivo takmičenja ostvarili su učenici koji su na opštinskom takmičenju imali minimum 14,5 poena.

Okružno takmičenje u Beogradu biže održano u OŠ „Mihailo Petrović Alas“.

Izvor: Društvo za srpski jezik i književnost Srbije

32 thoughts on “Okružno takmičenje „Književna olimpijada“ 2013. god. za učenike VII i VIII razreda osnovne škole

  1. Kako da znam koje mesto je moja učenica sedmog razreda koja je imala 14 poena na opstinskom na Olimpijadi, a koje je osmakinja koja je imala 15 poena?

  2. Ja sam 7.razred i cula sam da na okruznom nema djaka koji imaju 20 a onih sa 19 ima petoro mora ukupna na republickom da bude oko 150-oro a ovo je novo takmicenje to znaci da ima mnogo manje djaka i mnogo manje gradova koji ucestvuju trebalo bi da spuste do 16-16,5 kada i gde i da li mogu to da saznam pre ponedeljka?
    P.S.mnogo mi se svidja tvoj sajt!

    • Hvala. :) Moguće je da će biti spuštanja kriterijuma jer su sedmaci generalno lošije uradili test. Prati obaveštenja na sajtu Društva za srpski jezik.

    • Verovatno da imaš, zato što je prag za gradsko bio 15, ali su prolazili i oni sa 14,5 poena. Očekujemo obaveštenja i pojašnjenja na sajtu Društva za srpski jezik.

    • Ja sam 8. razred i iz Beograda sam. Imao sam 19p., i ima nas jos dosta. Oko 60+ dece ima 17,5 i preko. :)

  3. Ja sam imao 15,5 poena i 3 mesto, e sada ako bi spustili na 16 poena imam sanse da prodjem na repbulicko?

  4. Da li znas gde moze da se nadje test sa resenjima i bodovanjem za sedmi razred sa republickog takmicenja Knjizevna olimpijada?:)

Ostavite komentar

