Okružno takmičenje iz istorije 2013. god. za učenike osnovnih škola – testovi i rešenja

istorija 8

Testovi i rešenja sa okružnog takmičenja iz istorije 2013. god. za učenike osnovnih škola:

Okružno iz istorije 2013 – V

Okružno iz istorije 2013 – VI

Okružno iz istorije 2013 – VII

Okružno iz istorije 2013 – VIII

Okružno iz istorije 2013 – REŠENJA – V, VI, VII, VIII

Izvor: http://vukkaradzic.rs/

Republičko takmičenje iz istorije održaće se 11. maja 2013. godine u Nišu. 

52 mišljenja na „Okružno takmičenje iz istorije 2013. god. za učenike osnovnih škola – testovi i rešenja

  1. Ja sam mogao da osvojim drugo mesto na okruznom da sam provalio da ima jos 6 zadataka na drugoj strani,ali ipak nisam bio najgori…

  2. Irena,da li si do sada osvojila neko mesto na nekom republickom takmicenju,i na kojim republickim si do sad ucestvovala? :)

    • Za sada sam učestvovala samo na republičkom iz srpskog prošle godine i bila sam 9. mesto. Ove godine idem na republička iz književosti i engleskog i nadam se najboljem. :)

  3. Irenice, znas li da li donosi neke poene za upis u srednju skole plasmani na regionalnom i koliko poena za sedmake, na republickom znam da donosi i to dosta poena. Ja sam najbolja u svojoj opstini u sedmom razredu za sada niko nije dobio nijedan plasman na regionalnom moje generacije, ja sam dobila trece mesto iz geografije i trece mesto iz istorije i imam diplomu za likovno za drugo mesto, ali ne pisena diplomi koje sam mesto bila, pa se plasim da se to nece racunati, ali ok. Dakle volela bih da znam dali donosi poene i koliko za upis u srednjoj? i jos nesto mada sam vec smorila, Irenice koju srednju skolu planiras ti da upises i dali ces biti djak generacije? ako zna neko odg. za bodove neka mi odgovori… ^_^
    UNAPRED HVALA :)

  4. Irena da li mozes da objavis na tvom sajtu rezultate sa republickog takmicenja iz istorije posto ja ne mogu da ih otvorim na sajtu Drustva istoricara

  5. Irena, da li možeš da mi ukratko objasniš pojmove komunizam, fašizam i kapitalizam. Gledala sam na internetu ali nisam mogla da nađem. Ako može pomoć, a ako ne hvala u svakomslučaju! :)

    • Iskreno, zaboravila sam tačnu definiciju, a ne bih da ti govorim otprilike… Pogledaj na Wikipediji, sigurno tamo imaš objašnjenja. :)

  6. Zasto je jedan zadatak na testu za 6. razred prekrecen? i gde ce biti okruzno iz istorije za Srem ili Vojvodinu? Prosle godine je bilo u Novom Sadu.

Ostavite komentar

