Probni kombinovani test za učenike VII razreda – maj 2013. god.

pisanje

Ovde možete preuzeti testove i rešenja sa ovogodišnjeg probnog kombinovanog testa za učenike VII razreda:

Probni kombinovani test za VII razred – maj 2013 – TEST

Probni kombinovani test za VII razred – maj 2013 – KLJUČ

Izvor: http://nastavaistorije.wordpress.com/

11 mišljenja na „Probni kombinovani test za učenike VII razreda – maj 2013. god.

  1. Zanima me, kako ste priznavali pitanje vezano za malu gustinu naseljenosti u Sahari (12.) Odgovor je bio zbog nepovojnih uslova. Mene zanima, da li ste prihvatili odgovor ako deca nabrajaju – zbog viskohih temperatura, nedostatka vode, padavina….

  2. Stvarno si odgovorna svaka Cast.Samo da te pitam da okacis link rezultata republickog tamkicenja iz biologije 2013. posto meni ovaj link sa bioloskog fakulteta ne moze da se ucita :) Hvala unapred !!!!!! Pozzzzzzzz

  3. Mislim da ću imati 18 poena, ali sam hteo postaviti pitanje u vezi 2. zadatka (biologija). Ja sam prvo zaokružio odgovor pod a) (antitela) olovkom, pa sam zatim ponovo pročitao pitanje koje glasi „После добијене вакцине код човека долази до:…“ pa sam pomislio da PRVO dolazi do nekog zgrušavanja krvi po dobijanju vakcine, pa tek onda počinju da se stvaraju antitela. Znam da je to greška, ali zar nije pitanje malo dvosmisleno ili se samo to meni čini? Da li uopšte ne dolazi do nikakvog zgrušavanja krvi kad se dobije vakcina?

    Inače, nije ovo ništa zbog poena, čisto me interesuje…

Ostavite komentar

