Opštinsko takmičenje iz istorije 2012. god.

 

Opštinsko takmičenje iz istorije za učenike osnovnih škola održaće se u subotu, 17 . marta 2012. godine, sa početkom u 10h.

Za učenike V razreda biće gradivo zaključno sa lekcijom „Helenizam“, za VI zaključno sa lekcijom „Srpski narod i njegovi susedi u poznom srednjem veku“, za VII razred zaključno sa lekcijom „Doba revolucija“, a za VIII razred zaključno sa lekcijom „Jugoslovenska kraljevina“.

Ovde možete preuzeti pregled gradiva za takmičenja iz istorije od V do VIII razreda.

Pregled gradiva za takmičenje iz istorije – V-VIII – 2011/2012

Srećno!!! 🙂

21 thoughts on “Opštinsko takmičenje iz istorije 2012. god.

    • Određuje se prema poenima. Dalje idu prva tri mesta, koja se takođe rangiraju po broju poena. Npr. – učenik koji ima 62-65 poena osvaja prvo mesto. Ukoliko više učenika ima broj poena koji odgovara kriterijumu, svi zauzimaju isto mesto. 🙂

  1. mora da se uci i iz istorijskuh izvora…..a kad smo vec kod knjige meni je knjiga za istoriju ovde godine bila kletova,a najvise se daju pitanja iz zavodovih……nastavnik mi je rekao da moram da uzem zavodovu…

    • Učila sam i iz istorijskih izvora. I ja sam primetila da se pitanja daju iz Zavodovih udžbenika. Ja imam BIGZ, ali sam za svaki slučak kupila i Zavodovu knjigu, koja je mnogo opširnija.

  2. sada trazim gde mogu da nadjem dobre istorijske izvore…..jer ima dosta razlicitih…pa neznam koji da uzmem da ucim

Ostavite komentar

