Okružno takmičenje iz srpskog jezika 2012. god. za osnovce

 

 

 

Ovde možete preuzeti test sa okružnog takmičenja iz srpskog jezika 2012. god. za učenike Osnovnih škola.         Za prolazak na republičko takmičenje, koje će se održati u Tršiću 19. maja 2012. godine, potrebno je minimum 18 poena (90%). 

Pravo učešća na republičkom takmičenju imaju učenici VII i VIII razreda.

Okružno iz srpskog 2012 – V                                 Okružno iz srpskog 2012 – VII

Okružno iz srpskog 2012 – VI                                Okružno iz srpskog 2012 – VIII

32 thoughts on “Okružno takmičenje iz srpskog jezika 2012. god. za osnovce

    • Ne, nije. Pa, sećaš se koliko smmo posle opštinskog takmičenja čekali da vidimo da li će spustiti prag. Ja sam imala 17 poena i nadam se da će popustiti.

  1. Jaooj i ja sam imala 17 poena… Htela sam da pitam, da li je konačan prag prolaznisti sa 18 poena minimum, ili imamo još uvek sanse da se prag prolaznosti spusti barem na 17??

    • Još uvek nije konačno. Ja mislim da tek treba da „saberu“ testove na nivou republike. Čula sam da je prošle godine bio spušten prag za republičko.
      Za sada možemo samo da čekamo i da se nadamo…🙂
      Pozdrav!

  2. Ja bih voleo da spuste jer je test za osmake bio prilično nezgodan,a ja sam imao 17 bodova.
    Postoji još jedan problem – tamo gde je trebalo napisati tvorbenu osnovu ja sam slovo „a“ napisao kao slovo „i“ u reči „drugarica“. A nisam glup da ne znam kako se piše.Tu su mi oduzeli bod i zato mi je falilo.Išao sam da se žalim i rekli su da će me obavestiti nakon Uskrsa.

    • Da, i ja bih volela da spuste kriterijum… Način na koji su Vam oduzeli bod je zaista apsurdan. Ali, i to se dešava…
      Možda će spustiti kriterijum, ali ćemo morati da čekamo.

  3. I ja sam osvojio 17 poena.7.sam razred.Nadam se da će da spuste kriterijum na 17 bodova.
    Irenice,ako mogu da te nesto zamolim.🙂
    Da li bi mogla da mi ovde ostavis sajt na kome mogu da vidim rezultate okružnog takmičenja NIŠAVKOSG OKRUGA,i ako moze jos nekih okruga od kojih mozes da nadjes rezultate.Zaista mi je bitno.Molim te! Hvala unapred.🙂

  4. Hvala ti,Irena.🙂

    Nadam se ćeš nešto pronaći do sutra,jer mi zaista hitno treba. Hvala : D

    POZDRAV!😀

    • Na sajtu Društva za srpski jezik i književnost Srbije trebalo bi da objave spisak učenike koji su prošli na republičko, kao i eventualne promene kriterijuma.

    • Da, Katarina, ima. Objavljen je spisak učenika koji su se plasirali na republičko takmičenje. Možeš ga pronaći na sajtu Društva za srpski jezik i književnost Srbije.

    • Mislim da bi trebalo da se razlikuju, mada pitanja iz oblasti akcenata više daju na okružnom, nego na opštinskom takmičenju. Za školsko takmičenje nastavnik/nastavnica bi trebalo da kažu da li će biti pitanja iz te oblasti.

      • Znaci na opstinskom nece biti?I zanima me da li za opstinsko takmicenje treba da se zna prabostojbina Slovena i o njima,i da li su stilske figure ukinute iz takmicenja?Pozdrav!🙂

        • Mislim da za opštinsko takmičenje treba naučiti podatke iz udžbenika o Slovenima. Koliko ja znam, stilske figure nisu ukinute.

          • Hvala ti!A za stilske figure mozda jesu zato sto poslednjih godina nisam ih videla na testovima.🙂

Ostavite komentar

