Promena praga prolaznosti sa okružnog na republičko takmičenje iz srpskog jezika

Odlukom Uprave Društva za srpski jezik i književnost Srbije od 12.04.2012. god. odlučeno je da se prag prolaznosti za republičko takmičenje iz srpskog jezik za VII i VIII razred osnovne i I, II, III i IV razred srednjih škola spusti na 17 bodova.

Izvor: Društvo za srpski jezik i književnost Srbije

Čestitam svim takmičarima koji su se plasirali na republičko takmičenje iz srpskog jezika, koje će se održati u Tršiću, 19. maja tekuće godine.

30 thoughts on “Promena praga prolaznosti sa okružnog na republičko takmičenje iz srpskog jezika

  1. Irena, da li znaš, da li su možda izbacili spisak svih učenika koji su se plasirali na republičko takmičenje na nekom sajtu?? Ja nigde ne mogu da nadjem.. 🙂

    • Ne, spisak još uvek nije objavljen. Ja svakog dana „dežuram“ na sajtu Društva za srpski jezik i čekam novosti. Ukoliko ih bude, postaviću obaveštenje. Pozdrav! 🙂

        • Ja sam imala 17 poena. I valjda sam prošla dalje, medjutim u mojoj školi još uvek nije došlo obaveštenje da sam prošla, pa se zbog toga malo brinem 🙂

          • Marijanaaa,pa ako imaš 17 poena,sigurno si prošla na republičko takmičenje.U mojoj opštini,tačnije savetniku za moj,Pčinjski okrug stigo je konačan dopis da su se učenici 7.i 8.razreda OŠ,kao i učenici svih 4 razreda SŠ koji su na okružnom takmičenju osvojili 17 i više poena plasirali na republičko.Tako da smo se i ti ,i ja ,i Irena plasirali na republičko takmičenje,i da ćemo se 19.maja videti u Tršiću! 🙂 Budi bez brige,sigurno ideš dalje! Spisak pozvanih učenika će najverovatnije objaviti u ponedeljak,kao i program takmičenja,ali to ne daje nikakav razlog da misliš da nisi prošla. Prošla si sigurno,kao i ja i Irena. 😀 POZDRAV!

    • 🙂 Jovana,tvoj nastavnik je Vladan Kantraljević,zar ne? 🙂 Ako je odgovor DA,onda ti i ja idemo zajedno na republicko,u istim kolima…:D Putujemo zajedno..xDD

    • Za sada se još ništa ne zna. Svi smo se unervozili, jer se takmičenje bliži, ništa nije objavljeno na sajtu, a ni u moju školu još uvek ništa nije stiglo. Čekamo obaveštenja.

      • U moju školu je stigao konačan dopis iz društva da sam se plasirao na republičko iz srpskog,a i granica je postavljena.Tako da,oni koji su prošli to znaju i pripremaju se.A ja mislim da bi sutra stvarno trebali da postave spisak plasiranih.Ali,vec svi znaju ko ide na republičko.Oni sa 17 i više poena.

  2. Irena,da li je rang lista pomerena sa okruznog na republicko takmicenje za stalno?I da li je moguce da Drustvo pomeri opstinsko takmicenje ove godine za sat ranije ili za neki drugi dan,posto dosta dece ide i na srpski i na biologiju,pa nece moci sve da stignu?

    • Anja, prag prolanosti nije promenjen za stalno već samo za prethodnu godinu. Ove godine će prag prolaznosti biti 18 poena, osim ukoliko se ponovo, iz nekog razloga, ne promeni.
      Nadamo se da će se termini takmičenja uskladiti, ali za sada još nema zvaničnih informacija.

      • Hvala,ali cu biti stvarno razocarana ako ne budem isla na jedan od ova 2 predmeta.I jel mogu da nekako kontaktiram oba Drustva?

        • Telefone i kontakte Društva imaš na njihovim sajtovima. Ja sam prošle godine zvala zbog preklapanja takmičenja i samo su me prebacivali sa jednog telefona na drugi. 😦
          I ja idem na oba takmičenja i bilo bi zaista nekorektno da nas primoraju da se odlučimo između dva takmičenja.

  3. Irena, sa koliko bodova prolaze osmaci? Zelela bih takodje da pitam ako npr. u Loznici prvo mesto ima 20, 19. drugo 18,17. i trece 16. a npr. u Sremskoj Mitrovici prvo mesto ima 19, 18. drugo 17, 16. i trece 15. da li ce sada u jednoj opstini trece mesto imati 16, a u drugoj 15 bodova?

    • Prag za prolazak na okružno je 16 poena, osim ukoliko ne dođe do spuštanja kriterijuma. Ukoliko rangiranje nije precizirano u Pravilniku takmičenja, onda 1. mesto osvaja učenik sa najvećim brojem poena, drugo sledeći po broju poena itd…

  4. Имам једно питање. Ја сам се ове године пласирао на Републичко такмичење из хемије које ће бити одржано 22—24. маја у Пожаревцу, а надам се да ћу проћи и на Републичко такмичење из српског језика и језичке културе које ће бити одржано 23. маја. Прошле године сам освојио 2. место из српског. Ако се то буде десило, да ли постоји нека могућност да се једно од та два такмичења помери. Унапред хвала. :/

    • Sve zavisi od nadležnih Društava. U ovom slučaju, to su Društvo hemičara Srbije i Društvo za srpski jezik i književnost Srbije, te bi trebalo njih kontaktirati i apelovati da se promeni termin održavanja jednog od ta dva takmičenja.

Ostavite komentar

