Konkurs za najbolji dečji kratki film u organizaciji „Kids fest“-a

Dečiji filmski festival „Kids fest“ pozvao je učenike osnovnih škola da učestvuju u konkursu  „Snimi svoj film: Moje školsko…“ i osvoje vredne nagrade za celo svoje odeljenje. Konkurs počinje 20. septembra i traje do 10. oktobra, a u njemu mogu da učestvuju učenici od prvog do osmog razreda osnovne škole, koji mobilnim telefonom, fotoaparatom ili kamerom snime zanimljiv film u trajanju do 5 minuta, o temi „Moje školsko…“.

Predložene teme su: „Moje školsko dvorište“, „Moje školsko društvo“, „Moje školsko radovanje“, „Moje školsko uživanje“, „Moje školsko zaljubljivanje“.

Rad na snimanju filma može biti individualan ili grupni, a „Kids fest“ ohrabruje zainteresovane da u radu na filmu učestvuje celo odeljenje.

Snimljeni video deca treba, u prisustvu roditelja ili nastavnika, da postave na kanal „Jutjub“, a link za postavljeni video da pošalju na adresu mojeskolsko@kids-fest.com. Filmove koji su u skladu sa propozicijama konkursa i pravilima korišćenja usluga sajta Jutjub biće objavljeni na „Samsung“ Jutjub kanalu, kao i medijskim kanalima „Kids festa“. U najuži izbor će ući filmovi sa najvećim brojem glasova na Fejsbuk stranici „MCF MegaCom Filma“.

Najpopularniji dečiji festival zabave – Dečiji filmski festival „Kids fest“ održaće se 15. do 21. oktobra u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu, Nišu, kao i ostalim gradovima širom Srbije.

U Beogradu se Dečiji filmski festival održava u bioskopima „Cineplexx Delta City“, „Kolosej“, „Roda Cineplexx“ i Dvorani Doma sindikata, u Novom Sadu u bioskopu „Arena Cineplexx“, u Kragujevcu u bioskopu „Cineplexx Kragujevac Plaza“, dok je u Nišu centar dešavanja festivala bioskop „Vilin grad“.

Izvor: http://www.blic.rs/

Ostavite komentar

