Obaveštenje – okružno takmičenje iz srpskog jezika 2013. god. za učenike osnovnih škola

Srpski jezik 1

Odlukom Društva za srpski jezik i književnost Srbije promenjen je prag prolaznosti sa opštinskog na okružno takmičenje iz srpskog jezika i jezičke kulture za učenike VII i VIII razreda. Prag je za sedmi razred spušten na 13, a za osmi na 14 poena.

Okružno takmičenje iz srpskog jezika održaće se 13. aprila 2013. godine.

Više informacija možete pronaći na sajtu Društva za srpski jezik i književnost Srbije.

38 thoughts on “Obaveštenje – okružno takmičenje iz srpskog jezika 2013. god. za učenike osnovnih škola

  1. U mojoj opstini ucenik sa 1. mestom imao je 14 poena…Ja sam bio 2. i imao sam 12 poena…Da li prolazim dalje na okruzno takmicenje?😀

    • Na sajtu ne piše ništa o poništavanju zadatka, tako da verovatno nisu. Prag za sedmi razred je spušten na 13 poena, tako da su verovatno uzeli u obzir eventualnu grešku u postavci zadatka.

  2. Molim te reci mi koji je najbolji nacin pripremanja za okruzno takmicenje iz srpskog za 7. razred.. Kako si se ti pripremala? Sta uglavnom daju na okruznom takmicenju? Hvala unapred🙂

    • Pre svega, potrebno je konstantno praćenje gradiva od V razreda. Meni je najviše pomoglo to što sam imala zbirku zadataka sa prethodnih takmičenja. Prelistavanje udžbenika se podrazumeva. Za VII razred uglavnom bude padeža, glagolskih oblika, vrsta i funkcija reči itd… Nadam se da sam pomogla. Pozdrav!🙂

      • Imam tu zbirku, nastavnica mi je odstampala😀 .. Da li da radim i zadatke sa opstinskog? Hoce to pomoci? Hvala ti na pomoci😀

          • Ako mozes, molim te odgovori mi i na drugo pitanje. Hvala😀

          • Mislim da sastavljači testova najviše koriste udžbenik Zavoda za udžbenike. Prošle godine je na okružnom bilo pitanje o Temnićkom natpisu, a on se pominje samo u Zavodovom udžbeniku.

  3. 1. sam u opštini ali imam 11 poena. Da li je moguće da ipak prolazim jer sam prva uprkos pragu? 7. sam razred.🙂

  4. Kada ces postaviti test i resenje sa okruznog takmicenja iz srpskog jezika odrzanog 13.4.2013. godine?Hvala unapred!:)

  5. Da li ima nekih informacija, nezvaničnih, da li će se smanjivati prag prolaznosti iz srpskog jezika za 7 i 8 razrede?

    • Sa okružnog na republičko takmičenje prolaze samo učenici koji imaju 18 i više poena, osim ukoliko ne dođe do naknadnog spuštanja praga prolaznosti.

Ostavite komentar

