Obaveštenje – Književna olimpijada 2013. god.

pisanje 1

Uprava Društva za srpski jezik i književnost Srbije donela je odluku da je za prolaz na republičko takmičenje Književna olimpijada za VII razred potrebno 17 poena, a za VIII razred 18 poena. Prag prolaska za učenike gimnazija je 17 poena. Na republičko takmičenje se nisu plasirali učenici koji su imali pola poena manje od praga.

Republičko takmičenje biće održano 12. maja 2013. godine u Sremskim Karlovcima.

Za više informacija posetite sajt Društva za srpski jezik i književnost Srbije.

84 thoughts on “Obaveštenje – Književna olimpijada 2013. god.

      • Sve cestitke za knjizevnost!Htela sam da te pitam jos odakle se spremas za okruzno iz srpskog?Ja sam osmi razred kao i ti i koristim testove od prosle godine i Klettovu gramatiku.

        • Hvala. I ja isto koristim testove sa ranijih takmičenja i Klett-ovu gramatiku. Dala mi je nastavnica i Zavodov udžbenik, mada u njemu nisam našla ništa posebno.

  1. Ja sam imao 17,5.. 😦 A svuda gde sam hteo se dvoumio izabrao sam pogrešno.. 😦 I to sam sve izmenio u poslednjem minutu..Inače bih imao 18,5 ili 19….
    Zato me sada zanima da li se uvažava i 17,5? Kome da se obratim?

    • Prema ranije objavljenom pojašnjenju Društva u vezi sa Književnom olimpijadom, plasiraju se i učenici koji su imali pola poena manje od praga. Dvoumljenje i mene često košta plasmana na sledeći nivo takmičenja. Zato od sad ništa ne menjam na testu, pa kako bude… 🙂

      • Ja kad promenim odgovor tačno je ono prvo,a kad ne menjam tačno je ono drugo.. 😀
        I ja bih mislio da je tako,nego prošli put su stavili u zagradi ‘uvažava se i 14,5’ ,, a sada nisu,ništa stavili,,zato sumnjam. 🙂

    • Sudeći prema pojašnjenju u vezi sa Književnom olimpijadom koje se nalazi na sajtu Društva, prolaziće i oni sa pola poena manje od praga.

    • Za sada na sajtu Društva još nije izašla lista učenika koji će se takmičiti na republičkom takmičenju. Čim nešto saznam, objavljujem.

  2. Ali ipak mislim da nece proci oni kojima fali 0.5 jer jeovo republicko,a nasa nastavnica je rekla da ne veruje ni ona..sta ti mislis?

    • Ni ja nisam sigurna oko tog bodovanja, ali mislim da će prolaziti i oni kojima fali 0,5 poena. Ipak, treba sačekati da na sajtu Društva za srpski jezik objave spisak učesnika.

        • Uh, prošle godine smo dosta čekali da objave spisak učenika za republičko iz gramatike. Nadam se da će ove godine biti bolje i da ćemo do kraja aprila saznati spisak učenika.

  3. a da li mozda znas od prilike koliko ce ucenika biti u sedmom razredu i da li je po tebi logicno da prolaze i oni sa 0.5 jer postoji odredjen broj koji moze proci?

    • Zaista ne znam, ali sve zavisi od toga kako je generalno urađen test za VII razred. Ja sam samo čula da je njihov test bio prilično težak. Prema pojašnjenju Društva u vezi sa Književnom olimpijadom, prolaziće i oni sa pola poena manje, ali ipak treba sačekati da objave spisak učenika.

  4. Moja nastavnica srpskog je danas zvala Drusvo za srpski jezik i knjizevnost telefonom,i pitala da li prolaze i sedmaci sa 16,5 poena i njoj je receno da je za sada doneta odluka da svi od 17 pa do 20 poena prolaze na republicko,ali da se nece uvazavati i polovican rezultat 16,5.
    Da li je to stvarno sigurno da se prolazi i sa 16,5…ja nisam sada nisam sigurna…

  5. Na sajtu Društva za srpski jezik objavljeno je da se na republičko takmičenje nisu plasirali učenici koji su imali pola boda manje od praga, odnosno 16.5 poena za VII i 17.5 poena za VIII razred.

  6. Gde ce biti održano gradsko takmičenje iz hemije u nedelju? VIŠE ŠKOLA ILI JEDNA?
    POZZ I HVALA UNAPRED 😀

  7. Irena, ja sam se sigurno plasirao na republicko, ali moram nesti da te pitam. :p U propozicijama pise da se polovican rezultat uvek racuna kao poen vise. Zasto sada nije tako? Zbog velikog broja dece ili? To se pitam zbog toga da bih znao hoce li prvo mesto na rep. biti 20 (i 19,5) , a drugo 19 (i 18,5) ili ce prvo biti 20 , a drugo 19,5??:/

    • Verovatno je tako zbog broja takmičara. U propozicijama stoji da prvo mesto na republičkom osvaja učenik sa najvećim brojem poena, druo onaj koji je po broju bodova odmah iza prvog itd.

  8. Irenice,da li znas u kojoj skoli ce se odrzati okruzno takmicenje iz matemtike sad u subotu za beogradske opstine..?

  9. Irenice , da li znas u kojoj skoli ce se sutra odrzati gradsko takmicenje iz hemije za beogradske opstine?

  10. A da li se diplome sa Književne olimpijade računaju za đaka generacije? Nije da mi nešto znači,pošto i ovako imam više nego dovoljno diploma,ali me baš zanima.
    I da li onaj koji osvoji 1,2 ili 3. mesto na republičkom takmičenju iz književne olimpijade radi prijemni iz srpskog? Pošto znam da to važi za gramatiku…

    • Mislim da se računaju diplome sa Književne olimpijade, jer takmičenje organizuje Ministarstvo prosvete.
      Oko prijemnog nisam sigurna, ali verovatno da će i oni koji su osvojili 1, 2. ili 3. mesto raditi test.

  11. Irenice, ja sam ’99 godište i živim na Banovom Brdu. Jel istina da oni koji budu prvi drugi ili treći na repub. takmičenju iz geografije ne rade test iz geografije na preijemnom ispitu? Zato sto mi sad polažemo 7 predmeta, pa me zanima da li cu raditi test iz geografije ako budem bar 3. na repub. takmičenju. I imam jos jedno pitanje, jel ce se za ’99 godište raditi 7 dana (svaki dan jedan predmet), ili 3 dana (jedan dan srpski, drugi dan matematika, i treci dan ovih 5 kombinovanih), HVALA!

    • Raspitaću se oko veze između plasmana na republičkom i prijemnog ispita. Testovi će se raditi 3 dana. Jedan dan srpski, drugi dan matematika, a treći dan kombinovani test iz pet predmeta (po 4 pitanja iz svakog predmeta).

  12. Kada ce biti objavljn spisak ucenika koji su se plasirali na okruzno iz knjizevnosti? Da li ce oni u slucaju da malo ima takmicara za 7 razred koji su imali 17 i vise poena , staviti na spisak plasiranih i one koji imaju 16,5 poena ? Odovori ❤ 😀

  13. Da li mozda znate gde mogu da kupim knjigu Zone Mrklaj ,,Koliko poznajes knjizevnost,,
    ? Hvala unapred. 🙂

  14. Odakle se spremas za Knjizevnu olimpijadu? Izgleda da ce 11.maja biti probni test za osmake.Da li ce se zbog toga odloziti republicko takmicenje iz istorije koje se odrzava 11.i Knjizevna olimpijada koja je inace 12.maja? Pozz 🙂

    • Koristim samo Klett-ovu čitanku i neke testove koje mi je nastavnica dala. Za sada još ne znam da li će biti odlaganja takmičenja. Ako nešto saznam, objaviću. Pozdrav! 🙂

  15. Irenice jel se na republicko ide u subotu 11 maja.tako mi je nastavnica rekla.? i koji je prag ocenjivanja na republickom :)))))

  16. Da li na Republicko ove godine prolazi samo prvo mesto ili prvo i drugo? Ja sam drugo mesto imam 17 ili 18 bodova,pa me zanima.Hvala! 🙂

  17. A kada ce od prilike objaviti prag prolaznosti i slicno? Da li mogu da im se obratim putem telefona pre nego sto objave,jer sam nestrpljiva?

  18. Irena, iz čega se spremaš za takmičenje iz književnosti? 🙂 Nikako ne mogu da pronađem udžbenike u kojima je obuhvaćeno celo gradivo.

    • Ne postoji zvanična literatura koja se koristi za pripremu za takmičenje iz književnosti. U obzir dolaze lektire i analiza redovnog gradiva, kao i književno-teorijski pojmovi. Ja za pripremu za takmičenje, pored čitanke, koristim rečnik književnih termina za osnovnu školu, kao i udžbenik iz teorije književnosti za srednje škole.
      Pozdrav! 🙂

Ostavite komentar

