28. jun 2013. god. – dodela nagrada učenicima u OŠ „Branko Radičević“ u Golupcu

Do sada me je veliki broj posetilaca mog bloga pitao da li sam proglašena za „Učenika generacije“. Naime, na jednoj od prethodnih sednica Nastavničkog veća predloženo je da se „Učenikom generacije“ proglasi drugi učenik. Školski odbor je na svojoj sednici doneo odluku da i mene proglasi „Učenikom generacije“ i na taj način bi škola imala dva učenika koja nose ovu titulu. Budući da se u mojoj školi često dešavalo da dva učenika u toku jedne školske godine dobiju titulu „Učenik generacije“, takva odluka ne bi predstavljala nikakav problem, pogotovo imajući u vidu da sam oborila dosadašnji rekord u broju osvojenih poena sa takmičenja i sakupila ukupno 560 poena. Primera radi, ukupan zbir bodova oba prošlogodišnja „Učenika generacije“ iznosio je manje od 300 poena (oko 130 poena svaki učenik).

I pored odluke Školskog odbora, meni je dodeljena titula pod nazivom: diploma „Branko Radičević“, koja je specijalno za mene uvedena ove godine, kao neka vrsta utešne nagrade. Odbila sam da primim ovu nagradu, jer smatram da je smišljeno uvedena, kako bi se naglasilo koliko je „Učenik generacije“ zapravo bolji i uspešniji od mene. Umesto toga, poklonila sam diplomu i zlatnik koji uz nju ide zameniku direktora škole, za koga smatram da je najzaslužniji za „hajku“ koja se protiv mene vodila u školi proteklih meseci.

Snimak sa dodele diploma postavljen je na YouTube i možete ga pogledati ovde:

 

Ovom prilikom želela bih da se zahvalim Lokalnoj samoupravi opštine Golubac, koja je prepoznala i nagradila moj trud, i to u trenucima kada su pojedinci iz škole pokušavali da zataškaju i omalovaže moje uspehe.

Želela bih da se zahvalim i svim dobronamernim posetiocima mog bloga, na nesebičnoj podršci koju mi pružaju.🙂

96 thoughts on “28. jun 2013. god. – dodela nagrada učenicima u OŠ „Branko Radičević“ u Golupcu

  1. Irena, bas mi je zao. Nepravda je svuda oko nas. Ali nemoj da se predajes, samo nastavi tako da ucis. Trud ce se kad tad isplatiti. Pozdrav!

  2. Ја сам ти оставила коментар на фб страници,али и овде ћу. Свака част! Веома одлучно. Не разумем по чему је он био бољи од тебе. Пратила сам твој блог и такмичења,и савршена си. Мени је жао,али,ти знаш да си најбоља. Све честитке,још једном.🙂

  3. Nemas pojma koliko mi je drago sto si onom SLJAMU od direktora sasula sve kulturno u lice!Neka se stidi,sram ga bilo,BRUKA za jedno jako lepu opstinu!Svaka ti cast i stavise trebalo je mnogo zustrije da mu sve kazes.Pozdrav i bila si divna na ovom blogu!

    • Imao je oko 600 poena, ali sam ja imala veliki broj vannastavnih aktivnosti koje nisu želeli da boduju, znajući da ću ga tako prestići. I pored toga, razlika među nama iznosila je manje od 10%.

      • Nasa skola radi po pravilniku koji nalaze da se boduju samo takmicenja koja su u kalendaru takmiceja ministarstva prosvete, dakle, ne boduju se vannastavne aktivnosti. Izmedju ostalog odluke o takvim temama donosi nastavnicko vece a ne skolski odbor. Mislim da se na razumemo i ne vidim u ja licno cemu je problem. U svakom slucaju cestitam…

        • Hvala na čestitkama. Problem je što su do sada bezbroj puta proglašavana po dva učenika generacije, a ove godine je napravljen negativan presedan, i pored činjenice da rezultati nikad nisu bili bolji.

  4. Zasluzila si mnogo vise i od diplome i „djaka generacije“!Kada budes upisala srednju skolu,potrudi se da oduvas konkurente u predmetima koji ti idu.Pozdrav i sve najlepse!

    • Po Pravilniku o pohvaljivanju i nagrađivanju učenika i nastavnika, donesenom ove godine i napravljenom tako da Irena nikako ne može da bude „Učenik generacije“.

  5. Ти сигурно ниси дете родитеља „са педигреом“ и због тога је овако, нажалост, и испало. Ово је прва школа за коју сам чуо да у свом Правилнику није предвидела бодовање и ваннаставних активности. Теби свака част за све што си постигла. Време ће показати (не)исправност одлуке, не сумњај у то. Небројено људи знам који су били, ајде да кажем, оштећени за ово признање, а данас су веома успешни у својим областима. Покушај, иако је то тешко, да све проблеме сагледаваш, ако је могуће, са ведрије стране. О „директорима“ не желим да говорим уопште јер су то углавно „нечији војници“. Остани весела, успешна и свако добро ти желим.
    Наставник Дамир С. Живковић, наставник историје у ОШ „Радомир Лазић“ у Азањи.
    П.С. Своје коментаре увек потписујем јер не желим да своје мишљење скривам иза неких надимака.

    • Veliko hvala na podršci. Nažalost, postoje i škole u kojima se ne boduju vannastavne aktivnosti. Pravilnik je pravljen „specijalno“ za ovu godinu i više je nego očigledno da je napravljen „po meri“. Znam da mi ta diploma neće ništa posebno značiti, ali mi je žao jer nisam ni prva ni poslednja osoba koju je politika oštetila i oduzela joj nešto što je, realno, zaslužila. Vama još jednom hvala na podršci. Želim Vam sve najlepše. Veliki pozdrav iz Golupca!

    • To se odnosi na poene sa takmičenja. Za svako učešće i plasman na takmičenjima dobija se određeni broj poena i ti poeni se računaju prilikom izbora „Učenika generacije“.

      • Meni nije jasno kako imas 560,dok ja imam 171 iako sam do sada osvojio na republickim takmicenjima 3.mesto iz fizike,2.mesto iz hemije i 3.mesto iz hemije,dok sam na kenguru osvojio 2 puta 3. mesto.I pored toga imam 30-ak diploma sa opstinskih i okruznih takmicenjima.Molim te objasni mi😀
        Inace,cestitam na osvojenim nagradama.Iako nisi djak generacije ti znas da si bolja od doticnog ucenika i niko to ne moze promeniti😀

        • Pre svega, hvala na čestitkama.🙂 Najbitnije je da smo svesni svojih kvaliteta, a nagrade ćemo nekad dobiti, a nekad nećemo.
          Verovatno tvoja škola na drugačiji način boduje plasmane i učešća na takmičenjima. Na osnovu ovoga što si nabrojao, ti bi po mojoj bodovnoj tabeli imao bar 650 poena.

  6. Izvini sto dosadjujem, ja sam bio II na opstinskom iz geografije, jel dobijam neke poene i koliko (ako znas kako se to racuna)

  7. Irac,svaka cast.Jaki pobedjuju,a gnjide ostaju na dnu i da se mole da jednoga dana budu ljudi,a ne obicne vaske.I ja sam prosle godine trebala da budem djak generacije ali je presudilo jedno veliko prase koje je poklonjeno skoli u koju sam isla.Bilo je cast od gnjida isto takvih kao i u tvojoj skoli.Veliki pozdrav i budi jaka.Ne dozvoli da zlo pobedi dobro.

    • Hvala. Malo si me nasmejala sa tim prasetom, ali je zapravo žalosno šta sve utiče na rad škola. Na kraju krajeva, titula vredi onoliko koliko i onaj koji ti je dodeljuje. Veliki pozdrav!
      P.S. Otkud znaš da mi je Irac nadimak?🙂

  8. Hajde da odemo na facebook i da spamujrmo opstinu golibac (fb stranu) protiv zamenika direktora i da se samo doda da i Irena bude djak genneracije.Irena od tebe ocekujemo link stranice kao iime i prezime zamenika .
    Srdacno

    • Izgleda da me ni ti nisi razumela. Dakle, ponoviću ponovo, ne bunim se ja zbog toga što je on izabran za „Učenika generacije“. Radi se o tome da se u našoj školi mnogo puta dešavalo da dva učenika dele titulu „Učenik generacije“. Takođe, smatram da sam oštećena time što mi nisu bodovane vannastavne aktivnosti, a to je urađeno smišljeno, jer bih onda pretekla izabranog učenika po broju bodova. Već mesecima govorim da uspeh sa takmičenja ne treba da bude jedini kriterijum prilikom izbora „Učenika generacije“, jer takav učenik treba da bude svestran, a ne da izigrava robota koji pamti gomilu podataka.

  9. Razumem te sto si nezadovoljna ali nije fer da zbog toga vredjas druge. Mislim na tvoj komentar kada si rekla „izigrava robota koji pamti gomilu podataka“. Veruj mi nece ti ovo biti ni prvi ni poslednji put da ti se desi neka nepravda. Srecno u nastavku skolovanja i samo tako nastavi i uz malo srece bices djak generacije u srednjoj

    • Hvala na lepim željama. Nije mi bila namera da bilo koga uvredim, naprotiv. Smatram da takmičenja ne treba da promovišu besomučno pamćenje podataka, već treba da učine gradivo zanimljivijim. Možda sam malo sklona hiperbolama, pa je moj komentar zato zvučao malo „oštrije“.

  10. Irena,da li mozda mozes da pronadjes pravilnik o bodovanju za djaka generacije iz tvoje skole? Znam da se taj pravilnik razlikuje od skole do skole,ali bih cisto zelela da vidim kakve su mi sanse za djaka generacije,s obzirom na to da smo i ja i jos jedan ucenik iz moje skole osvojili po jedno mesto na republickom(7. razred sam).🙂
    Ili,ako nemas,da mi napises koliko se boduju mesta,npr. opstinsko,pa 1,2,3. (4 i 5) i ucesce i tako,ako znas.
    Hvala unapred,sve najlepse,nadam se da ces biti djak generacije u Srednjoj skoli,valjda tamo neces imati jaku konkurenciju.🙂

    • Ne znam da li će mi dati Pravilnik, ali su Pravilnici u suštini jako slični, razlikuje se samo način bodovanja. Kod nas je ovako: za učešće na školskom takmičenju dobija se 1 bod, za prvo mesto 3, za drugo 2 boda i treće mesto 1 bod. Učešće na opštinskom nosi 2 boda, a za prvo mesto se dobija 6, za drugo 4, za treće 2 i za četvrto mesto 1 bod. Za učešće na okružnom dobijaju se 4 boda, za prvo mesto 12, za drugo 10, za treće 8, za četvrto i peto 4 boda itd… Za učešće na republičkom dobija se 8 bodova, a za prvo mesto 24, drugo 20, treće 16 itd… Dalje ne mogu da se setim. U svakom slučaju, na republičkom takmičenju se dobijaju poeni i za niže rangove.
      Nadam se da sam pomogla. Pozdrav!🙂

        • Nama su računali takmičenja od I razreda, mada to zavisi od škole. Ako je Pravilnik koji tvoja škola ima normalan, onda će se verovatno bodovati i vannastavne aktivnosti, npr. rad u Učeničkom parlamentu, humanitarni rad, uspesi u sportu, doprinos afirmaciji škole i sl. Imaš neke Pravilnike o pohvaljivanju i nagrađivanju učenika na internetu, pa možeš i njih da pogledaš. Pozdrav!🙂

          • Hvala jos jednom puno!!!🙂
            A samo takmicenja se racunaju,ne i proseci,npr. 5,00 i to?

          • Nema na čemu.🙂 Dobro si me podsetila… Mislim da sam u nekim pravilnicima pročitala da „Učenik generacije“ ne mora da ima prosek 5.00, nego je dovoljno da bude odličan.

  11. Ne,mislila sam,da li se medju poene za djaka generacije racunaju i proseci,npr. 5 poena za prosek 5,00 po polugodistu,ili ne?🙂

    • U Pravilnicima u kojima je to predviđeno računa se i prosek. To se odnosi na Pravilnike po kojima nije neophodno da „Učenik generacije“ ima prosek 5.00.

  12. I ja sam u mojoj školi bila kandidat za đaka generacije ,ali nisam imala dovoljno bodova.Bila je razlika nekih 30 bodova.Ja se ne ljutim meni to nikad nije bilo bitno.Po meni je ta nagrada pomalo malograđanština.Nije bitno uvek drugima da dokažeš da si najbolja najbitnoje je da to sebi dokazes jer učiš i radiš za sebe.Što se tiče pravilnika o bodovanju donosi ih škola.Moja škola je što se toga tiče izuzetno korektna.Dobijaš bodove kao vukovac i za vladanje (u to se uključuju i neopravdani).Ako je hor ili tamburaški orgestar i odbojkaška sekcija naše škole imala uspehe na nekim takmičenjima dobijaju se bodovi ali manja količina jer je to grupna zasluga.Ako i posle toga učenici imaju isti broj bodova dodaju se određeni bodovi i na osnovu popularnosti u razredu putem nekog tajnog glasanja i na osnovu aktivnosti u KUD-u.Ove školske godine ostao je stari pravilnika ali će se praviti i novi zbog toga što se bodovi računaju samo od petog razreda ,a mi imamo i učenike koji su osvajali mesta i u trećem i u četvrtom razredu.Sve jedno čestitam i obožavam tvoj bolg , jer mi je veoma poslužio za pripremanje za takmičenja i malu maturu.

    • Slažem se sa tobom da titula „Učenik generacije“ postepeno gubi vrednost. Dovoljno je da sami budemo svesni svojih vrednosti i da prestanemo da tražimo odobravanje od strane sredine u kojoj živimo. Drago mi je da ti je moj blog od pomoći. Veliki pozdrav!

  13. Irac, nemoj da se nerviras. Najbolja si. Pusti dusmane da idu, ako ne uspes u zivotu, mozes sto posto da postanes politicar, posle onog govora u skoli🙂 Svaka cast, opusti se i uzivaj u ovom lepom zivotu🙂

    • Hvala na lepim željama i podršci. Posle onog govora svi mi prognoziraju da mogu da postanem ili političarka ili novinarka.🙂 Veliki pozdrav!🙂

  14. Draga Irenice,kao profesor u skoli mogu samo da ti kazem da si ti jedna divna osoba kojoj uopste NE TREBA ta izmisljenja,kontradiktorna i namestena titula! Ti si ponos ove zemlje i ovoj zemlji upravo trebaju takvi kao sto si ti,a ne lopovi kao sto je tvoj direktor i svi oni koji su bili protiv tebe.I sama iz iskustva znam,jer u prosveti radim vec 18 godina,kako je na Nastavnickim vecima i kome se dodeljuje ta titula!Uzivaj u zivotu,mlada si,pred tobom je budusnost,smej se,budi vesela i naravno uci,to ne moram da ti govorim,kao pojedinim djacima😀 Pozdrav od Davorke,profesorke geografije iz jedne skole u Banatu!

    • Draga profesorka Davorka,
      Beskrajno Vam se zahvaljujem na toplim rečima utehe i podrške. Drago mi je da u Srbiji ima prosvetnih radnika popout Vas, koji znaju šta je moral i profesionalna etika.
      Veliki pozdrav iz Golupca!🙂

  15. Irena,žao mi je što se blamiraš oko svega toga. Ja sam dobila SREBRENJAK za ,,Sport,umetnost i kulturu“,a imam 120 medalja,od kojih su 2 medalje za prvo evropsko mesto,a 80 su prva mesta po Srbiji,a ostala su druga i treća po Evropi,a pehara imam 10 i nisam pravila problem,a takođe imam i veliki uspeh na takmičenjima u školi,iako treniram svakodnevno i svaki vikend sam po takmičenjima. Ne ponižavam tvoj uspeh,ali smatram da je Miloš zaslužio da bude ,,Đak generacije“ i nije uredu da ga nazivaš ,,robotom koji pamti gomilu podataka“ jer treba da ceniš drugarstvo koje ne može da se meri jednim zlatnikom koji nikom sutra ne treba. A o Miloševim rezultatima suvišno je komentarisati. Ovim gestom samo si ponizila sebe,direktora škole i predsednika opštine koji su uvek bili na tvojoj strani,a što se tiče prosvetne inspekcije,ja bih bila najsrećnija kada bi prava istina izašla na videlo. Volela bih da izvučeš pouku iz svega ovoga i da shvatiš da se ovim ne kupuju prijatelji i da naučiš da ceniš uspeh drugih,jer svi smo mi dobri u nečemu i vredimo,ali prava naša vrednost jeste da sutra budemo dobri ljudi i da poštujemo i cenimo druge.

    • Draga Aleksandra,
      Nema potrebe da me sažaljevaš, jer ne smatram da sam se izblamirala, naprotiv. Smatram da sam uradila pravu stvar. Možda nisi javno pravila problem, ali si svakako tokom proteklih meseci činila sve da ja ne budem izabrana za „Učenika generacije“. Tvoja takmičenja iz karatea izuzetno cenim, ali ona se ne nalaze u Kalendaru takmičenja Ministarstva prosvete. Smatram da nisi nimalo oštećena, jer si ti jedina učenica kojoj su vrednovana takmičenja koja nisu predviđena pomenutim Kalendarom. Drugim rečima, tebi su bodovane vannastavne aktivnosti, a meni nisu.
      Ne znam gde si videla da sam ja napisala „Miloš je robot koji pamti gomilu podataka“? Moj komentar se, pre svega, odnosio na nedavno doneti Pravilnik o pohvaljivanju i nagrađivanju učenika i nastavnika u našoj školi, koji je najviše oštetio mene. Moj komentar je bio usmeren ka činjenici da takav Pravilnik šalje poruku da učenici ne treba ničim drugim da se bave, osim pamćenjem podataka. Miloševe rezultate poštujem isto koliko i tvoje, ali ni jedno od vas više ne smatram ni drugom, ni prijateljem, nakon svega što ste učinili.
      Ne znam kako sam to ponizila predsednika opštine, jer sam nagradu od njega primila i veoma mi je drago zbog toga. Knjigu cenim više od bilo kakve utešne nagrade ili zlatnika. Da mi je zaista bilo stalo do zlatnika od 2 grama, prihvatila bih ga.
      I ja se iskreno nadam da će se nadležni organi pozabaviti svime što se desilo u našoj školi proteklih meseci.
      Tačno je da sam iz ovoga naučila važnu životnu lekciju, a to je da je bolje biti sam, nego u lošem i neiskrenom društvu. O tvom i Miloševom odnosu prema mojim uspesima suvišno je bilo šta reći, posebno nakon onog sramnog Miloševog govora na Facebook-u, u kome javno i bez imalo stida omalovažava uspeh koji sam postigla na republičkom takmičenju u organizaciji Centra za talente. Žao mi je što sam te loše procenila i što sam te sve ove godine smatrala prijateljicom. Takvu grešku više neću ponoviti. Dakle, tačno je da u Srbiji sve može biti oprošteno, osim uspeha.

      • Tvoj uspeh cenim i poštujem. Tužno je što si se svih ovih godina družila samnom samo zato što te niko nije prihvatio u društvu. Sada si pokazala svoje pravo lice,ne mogu da shvatim da jedan zlatnik ,koji nikome ne treba, tebi znači više od prijateljstva. Želim ti puno uspeha u školovanju,nadam se da ćeš jednog dana shvatiti da je 28.juna sve bilo jedna obična glupost.Nadam se da ćeš se nekad kajati zbog svojih dela.

        • Draga Aleksandra,
          Da si me zaista dobro upoznala tokom proteklih osam godina, znala bi da ja nisam osoba koja pati od toga da bude prihvaćena u društvu. Sve što radim, radim zbog sebe. Ukoliko se nekome to ne dopada, može to otvoreno da mi kaže, ali bez vređanja i omalovažavanja. Srećom, u Srbiji postoje učenici i nastavnici koji cene moj rad i trud, i na tome sam im beskrajno zahvalna.
          Kao što sam već rekla, smatram da sam 28. juna uradila pravu stvar. Iskreno rečeno, ne znam zašto si ti toliko povređena mojim gestom, jer te nisam ni pomenula u svom govoru.
          Na kraju krajeva, drago mi je što si konačno pokazala svoje pravo lice.
          Želim ti mnogo sreće i uspeha u srednjoj školi!

          • Irena, nemoj da se nerviraš zbog ljudi koji nemaju život i koji nemaju šta pametnije da rade nego da tebe, da izvineš na izrazu, zajebavaju. Draga Aleksandra, ja većeg smarača od tebe nisam u životu video. Irena nije NIKADA rekla da je Miloš robot koji pamti podatke već je rekla da takmičenja trebaju da budu druženja i upoznavanja novih ljudi, a ne pamćenje podataka kao roboti. Aleks, nemoj da lažeš i da vređaš svima dragu Irac. Irena, nemoj da ih slušaš🙂 Najbolja si!!!

          • Mnogo ti hvala na podršci. Kao što sam već rekla, drago mi je što u Srbiji ipak ima učenika koji umeju da cene nečiji trud i rad. Veliki pozdrav!🙂

          • Draga Irena, nisi jedina koja nije prihvacena u drustvu. Proglasili su me ucenikom generacije, ali u toku svog osmogodisnjeg skolovanja nisam stekla pravog prijatelja. Posebno sam bila neshvacena u svojoj skoli od strane ucenika. U Centru za talente je vec druga prica. Tamo smo svi slicni. Zato glavu gore, ne nerviraj se i ne posustaj zbog misljenja drugih. I sama si rekla da sve sto radis radis zbog sebe. Tako i ja razmisljam. Imas moju podrsku. Pozdrav!

          • Draga Daco,
            Pre svega, hvala na podršci i lepim rečima. Na osnovu tvog komentara, zaključujem da smo prošle kroz slične situacije. Gledajmo na to sa pozitivnije strane, jer sve su to samo važne životne lekcije, koje će nas učiniti jačim. Veliki pozdrav!

      • Shvati, Irena, nema potrebe da se prepires sa drugima koji su ljubomorni na tvoj uspeh! Ti si moralni pobednik, a to je sto je ovo banana drzava, pa svako danas moze da podmiti, to je vec svakodnevna stvar koja se mora iskoreniti! Veoma bih volela da te upoznam i da, prosle smo istu situaciju!
        P.S. Mozes li da mi prosledis stranicu facebook-a da vidim da govor tog djaka generacije? I da mi prosledis, da li bi mogla da ga vidim, posto nemam Facebook?

        • Draga Nevena,
          Pre svega, hvala ti na podršci i lepim rečima. Slažem se da nam je sistem vrednosti skroz poremećen. Ipak, na nama je da pokušamo da ga dovedemo u red. I ja se nadam da ćemo imati prilike da se upoznamo. Ukoliko nemaš profil na Facebook-u, ne bi mogla da vidiš pomenuti tekst. Ako imaš još neko pitanje, ovo je moj email: enacuco@gmail.com. Slobodno mi se obrati ako ti bilo šta zatreba. Veliki pozdrav!

          • Mozes li da mi das link da vidim bas sta je napisao taj bezobraznik.

          • I ako ti dam link, nećeš moći da pročitaš, jer je tako podešena privatnost objave.
            U svakom slučaju, radi se o omalovažavanju prezentacije mog istraživačkog rada iz istorije. Ja sam imala dogovor sa nastavnikom istorije da na proslavi male mature pustimo prezentaciju mog istraživačkog rada, sa kojim sam osvojila treće mesto na republičkom takmičenju. Smatrali smo da će učenicima rad biti zanimljiv, jer sam pisala o utvrđenjima koja se nalaze u blizini mesta u kom živimo. Njemu se očigledno nije dopala ta ideja, pa me je zato maltene optužio da sam mu oduzela 7-8 minuta od proslave.

          • Hvala puno, draga Irena!
            Nemoj da se brines i uzivaj u zasluzenom odmoru! Imaces jos vise prilika (a i boljih) da se pokazes, a vec si se dovoljno dokazala! Pozdrav😀

  16. Pozdrav,Irena!Citam ove komentare iznad i razmisljam,koliko smo samo ti,ja i devojke koje su ti pre mene pisale medjusobno slicne.Isto dakle, Djak generacije sam u jednoj skoli u Dimitrovgradu,isla sam na sva takmicenja,svi nastavnici me obozavaju,ali nemam NIJEDNU pravu drugaricu!Veruj mi da se ni sa kim ne druzim,sem sa svojim najblizima i mojom macom Mimi.Mozda zvuci smesno,ali svakodnevno sam izlozena stresu i sikiraciji,makoliko da bezim od toga i makoliko da govorim da me tudja misljenja ne zanimaju.Na dodeli Vukovih diploma u mojoj skoli bilo je oko 300 osoba-nastavnika,ucenika,osoblja skole…Kada su procitali moje ime i titulu koju sam osvojila svi su poceli da urlicu,zvizde i govore ono „UAaaa“.Pa da li sam ja to zasluzila?I evo,dosla sam na jednu vrlo zanimljivu ideju.Sta mislis,a i sta misle ostali koji citaju sad ovu moju poruku,da se grupisemo u jedan,da nazovem tim, da imamo specificno ime i da osnujemo jednu grupu na fejsbuku u kojoj ce se primati samo odlicni ucenici i naravno svi ljudi koji znaju sta je ucenicki moral i trud.Mogli bismo se zvati-„Buducnost ove zemlje“,ili nesto u tom kontekstu,vec bismo se dogovorili.A na toj fejsbuku grupi,bismo se okupljali,razmenjivali iskustva sa takmicenje i ostalih aktivnosti,postavljali slike sa nekih smotri,eksukrzija,smejali se i druzili.Volela bih i da ti licno budes administrator ove grupe i da prihvatas samo osobe koje su stvarno dobre osobe i djaci,a to mozemo vrlo lako da primetimo po onome sto budu pisali na nasoj stranici/grupi.Mozemo se baviti i prosvetom,desavanjima u prosveti,nauci,politici…Ti bi postavljala testove na taj blog,pa bismo zajedno komentarisali posle takmicenja itd. Dosta sam se ispisala,zelim da cujem SVACIJE MISLJENJE O OVOME i da preko leta to vec uradimo,da bismo od pocetka naredne skolske godine mogli vec da pocnemo sa druzenjem.Pozdrav!

    • Moram priznati da sam oduševljena tvojim komentarom. Toliko smo slične, da je to zapanjujuće. Ni ja u školi nisam uspela da steknem nijednu pravu prijateljicu ili prijatelja. Najviše komuniciram i dopisujem se sa decom koju sam upoznala na takmičenjima. Nakon svega što mi se dogodilo proteklih meseci, pomislila sam da sa mnom nešto nije u redu, jer je jako mali broj ljudi koji me zaista razumeju. Primetila sam da se mnogo bolje slažem sa ljudima koji su 15, 20 i više godina stariji od mene, nego sa većinom svojih vršnjaka. I ja takođe imam mačku, tačnije više njih. Dopada mi se ideja o grupi. Naravno, sve testove učenici uvek mogu pronaći na mom blogu, tako da nema potrebe postavljati ih posebno u okviru grupe. Mada, bilo bi dobro postavljati linkove ka zanimljivim sadržajima, testovima i sl. Jako mi se dopada što si pomenula i neke druge životne oblasti, osim škole. Samo napred sa pravljenjem grupe! Ja ću ti se rado pridružiti. Mnogo ti hvala na podršci i razumevanju. Veliki pozdrav!

    • Ista situacija ovde. Ni ja nisam imala u isnovnoj NIJEDNOG “pravog“ prijatelja. Svi su bili u odlicnim odnosima sa mnom dok su me iskoricavali, a kad sam se razbolela, NIKO me nije pozvao da pita kako sam. Naravno, nisam proglasena djakom generacije jer sam dosta odsustvovala od skole. Bila sam potpuno zaboravljena. A kad bih se vratila u skolu, svi bi se druzili sa mnom ako bih im pomagala. Vise se razumem sa odraslima, nego sa decom i svojim vrsnjacima.
      Sada sam u srednjoj skoli koja mi prija, ucim ono sto mi je zivotni san, drustvo je slicno meni i veoma sam zadovoljna. Volela bih da vam se pridruzim, ali nemam Facebook. (jos jedan od razloga zasto se nisu druzili sa mnom. Meni jos bolje. Ako drugi sude o meni na osnovu toga da li imam profil na Facebook-u, onda ne treba ni da se nerviram zbog njih i ne zasluzujem takve “prijatelje“.)
      Zivot je nepravedan i to je realnost. Danas su sve prave vrednosti odbacene, a neguje se sve ono sto polako dovodi ovaj svet u propast…
      U potpunosti se slazem sa tobom, Goco!😀

      • Zaista je neverovatno koliko smo sve međusobno slične. Društvo zaista ume da bude okrutno prema uspešnima, i to sam osetila na svojoj koži. Ipak, ne treba da se predajemo, već da nastavimo da se borimo za sebe. Veliki pozdrav!🙂

  17. Irenice,sajt ti je divan!Tokom cele skolske godine sam ga koristila pripremajuci se za takmicenja!Od sledece godine idem u gimnaziju u Novom Sadu- drustveno-jezicki smer.Volela bih kada bi postavljala vise testova za gimnazije iz svih predmeta,jer nema nijedan sajt koji se bavi takmicenja za gimnazijalce,vec samo za osnovce.Pozdrav i zelim ti sve najlepse u daljem skolovanju!

  18. Draga Irena, pratim tvoj blog nešto više od godinu dana i želim da ti kazem da vrlo lepo to radiš. Jako sam se iznenadila sto nisi đak generacije ili bar jedan od njih i smatram da nije lepo što su promenili pravilnik, prosto je neverovatno. Isto tako je i neverovatno da i svaka škola ima svoj pravilnik, koji može da se menja po potrebi. Strašno… Molim te, jedno da mi objasniš, a to sam već ranije htela da te pitam, kako vi idete na toliko takmičenja? U mojoj školi može samo na dva da se ide. Ima li neki pravilnik vezan za to?

    • Pre svega, hvala ti na lepim rečima. Niko nas nije sprečavao da idemo na više takmičenja, iako je preporuka Ministarstva da učenik ide na najviše dva takmičenja. U nekim školama Pravilnici određuju na koliko maksimalno takmičenja učenici mogu da učestvuju. Mislim da ne bi trebalo sputavati pojedince koji žele da se takmiče iz više od dva predmeta.

    • Reći ću i tebi ponovo ono što sam rekla već nekoliko puta. Dakle, nisam želela da bilo kome oduzmem titulu i uzmem je za sebe, već sam smatrala da smo oboje zaslužili da budemo “Učenici generacije”. Primera radi, pre nekoliko godina u našoj školi proglašena su dva “Učenika generacije”, od kojih je jedan imao preko 300 poena, a drugi više nego duplo manje (oko 130). Bodovna razlika između mene i drugog učenika iznosila je manje od 10%. Zbog toga sam smatrala da nije pravedno izabrati samo jednog učenika, ako je do sada praksa škole bila drugačija.

  19. Videla sam da je jedan ucenik iz tvog mesta upisao Matematicku gimnaziju i da ima 68 poena i prvo mesto na republickom iz matematike.Ne znam da li gresim ali mislim da ti nemas diplomu sa republickog takmicenja.Vidi se da je ucenik pametan i zao mi je sto ispada da je namesteno.Ne kazem da ti nisi zasluzila,ali ako ima neko bolji ne znam u cemu je problem…

    • On je učestvovao na Dopisnoj matematičkoj olimpijadii i na tom takmičenju je imao prvi rang.
      Reći ću i tebi ponovo ono što sam rekla već nekoliko puta. Dakle, nisam želela da bilo kome oduzmem titulu i uzmem je za sebe, već sam smatrala da smo oboje zaslužili da budemo „Učenici generacije“. Primera radi, pre nekoliko godina u našoj školi proglašena su dva „Učenika generacije“, od kojih je jedan imao preko 300 poena, a drugi više nego duplo manje (oko 130). Bodovna razlika između mene i drugog učenika iznosila je manje od 10%. Zbog toga sam smatrala da nije pravedno izabrati samo jednog učenika, ako je do sada praksa škole bila drugačija.

      • Pri vrhu u opisu teksta napisana je recenica: „Primera radi, ukupan zbir bodova oba prošlogodišnja “Učenika generacije” iznosio je manje od 300 poena (oko 130 poena svaki učenik).“ Ovde si napisala recenicu: „Primera radi, pre nekoliko godina u našoj školi proglašena su dva “Učenika generacije”, od kojih je jedan imao preko 300 poena, a drugi više nego duplo manje (oko 130).“ Sta li je pisac time hteo da kaze???😀

        • Vrlo je jednostavno ako pažljivije pročitaš. Prva rečenica odnosi se na prošlogodišnje „Učenike generacije“. Druga rečenica se odnosi na slučaj od pre nekoliko godina. Dakle, ne radi se o istim „Učenicima generacije“. Samo pažljivo čitaj i shvatićeš šta je pisac hteo da kaže.

  20. irenice,nemoj da se brines,samo napred!!!!Ja sam iz Beograda i imam direktorku koja mi je rod,i ona radi sve samo da ja ne budem djak generacije! Strasno…
    Nadam se da ces u srednjoj biti isto tako sjajna ucenica.
    Pozdrav od srca i znaj da zasluzujes vise od djaka generacije!!!!!🙂

    • Mnogo ti hvala na lepim rečima. Zaista je žalosno šta sve moraju da trpe oni koji su na neki način bolji od ostalih. Najgore je kada nam neko sa kim smo u srdostvu „radi o glavi“.
      Veliki pozdrav!🙂

  21. Zao mi je sto nisi djak generacije ali neka te ne cudi jer u mojoj skoli je bila i gora situacija.Nas je bilo 3 potencijalnih djaka generacije i najgora od nas je djak generacije.Imala je samo 16 diplome a ja sam imala 27.No nema veze.U ovoj zemlji ionako nema pravde.Sta da se radi kad je njen otac u savetu roditelja i sa direktorom u istoj politickoj stranci😉.

    • Da, zaista je žalosno kada politika i rodbinske veze presude u takvim situacijama. Nadajmo se da će nam u srednjoj školi biti bolje.🙂

  22. Samo tako nastavi!Ne obaziri se na tudja mišljenja inače,a ni na ovom izuzuetnom blogu!Ti učiš za sebe a ne za njih!

Ostavite komentar

