Opštinsko takmičenje Književna olimpijada 2015. god. učenika srednjih škola

srpski 8

Ovde možete preuzeti testove i rešenja sa opštinskog nivoa takmičenja Književna olimpijada za učenike srednjih škola 2015. godine:

Knjizevna olimpijada 2015 (opštinsko) – I razred – test

Knjizevna olimpijada 2015 (opštinsko) – I razred – rešenja

Knjizevna olimpijada 2015 (opštinsko) – II razred – test

Knjizevna olimpijada 2015 (opštinsko) – II razred – rešenja

Knjizevna olimpijada 2015 (opštinsko) – III razred – test

Knjizevna olimpijada 2015 (opštinsko) – III razred – rešenja

Knjizevna olimpijada 2015 (opštinsko) – IV razred – test

Knjizevna olimpijada 2015 (opštinsko) – IV razred – rešenja

Izvor: http://podruznicasd.blogspot.rs/2015/03/2015.html

4 thoughts on “Opštinsko takmičenje Književna olimpijada 2015. god. učenika srednjih škola

  1. Zdravo, Irena! Drago mi je sto tvoj blog opstaje I sto se I dalje trudis oko njega. Zelim da te pitam kako si se spremala za maturu, kada si bila osmi razred🙂 (naravno, ako se secas:)).
    Da li si isla na takmicenje iz engleskog? Idem na nemacki, ali verovatno mogu da se spremim na slican nacin. Takmicenje je blizu, pa da pokupim jos neku caku.;)
    Veliki pozdrav od Jelene!

    • Zdravo, Jelena! Drago mi je da ti je moj blog od pomoći.🙂
      Iskreno, nisam se naročito spremala za maturu. Takmičenja na kojima sam učestvovala dosta su mi sama po sebi bila od pomoći kad je obnavljanje gradiva u pitanju. Malo sam radila zadatke iz zbirki za malu maturu i to je to. Naravno, treba napomenuti da se moja matura dosta razlikovala od sadašnje, s obzirom da sam ja polagala samo dva predmeta (srpski jezik i matematiku).
      Išla sam na takmičenje iz engleskog. Najviše sam vežbala radeći testove sa prethodnih takmičenja. Imali smo dosta časova dodatne nastave na kojima nam je nastavnica ukazivala na neke izuzetke u gramatici i „cake“ koje bi nam se mogle naći na testu i mislim da mi je to tad dosta pomoglo.
      Nadam se da sam bila od pomoći.🙂
      Pozdrav!

Ostavite komentar

